Contact

Unique, handmade wearable art.
Made with joy, for free spirits!

anca_gabby_3@yahoo.com
https://www.facebook.com/anca.gabi.5

duminică, 25 martie 2018

Balance



Calendaristic si astrologic in saptamana care a trecut am trait un eveniment foarte important: echinoctiul de primavara. Ziua a fost egala cu noaptea si de aici inainte a inceput sa creasca, iar simbolic, dar si concret,  lumina a coplesit intunericul. A fost un moment in care sa meditam la semintele pe care urmeaza sa le plantam: cele din sol, care ne vor hrani trupul si cele dinauntru, intentiile bune, care vor fi hrana sufletului. Pentru ca a fost un punct important pentru anul ce se desfasoara, l-am sarbatorit printr-o expeditie: am vizitat Sinca veche si vestigile rupestre din muntii Buzaului, doua obiective incarcate de timp si energie. La primul am ajuns usor, cu masina, iar cel de-al doilea s-a dovedit un traseu initiatic demn de Harap Alb. Am strabatut printr-o perdea de ninsoare deasa padurea batrana, iar dupa doua ore de mers pe poteci am ajuns in pestera milenara,unde timpul s-a oprit. Am avut pentru drum biscuiti cu primele urzici culese anul acesta si i-am infulecat cu placere, la adapostul stancii cioplite centimetru cu centimetru de mainile cine stie carui prim om care-si cauta linistea si siguranta.
A fost un drum lung si placut, pe parcursul caruia am putut sa facem bilantul a ceea ce a fost si ceea ce vrem sa fie. Vrem ca linistea interioara sa fie cea care ne ghideaza si conexiunea cu natura sa ramana firul pe care il urmam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu